'יצחק' 05.04.22 כללי

תביעות משרד הביטחון

אדם שמרגיש שנפגע בשל מקרה אשר קרה לו כשהוא היה בשירות צבאי סדיר, מילואים, עבודה במשרד הביטחון ועוד, מעוניין לקבל את כל הכספים, הזכויות וההטבות המגיעות לו.

פנייה לעורך דין מומחה

במקרה כזה יש לפנות לעורך דין מומחה אשר יש לו רזומה עשיר וניסיון רב בעבודה בנושא תביעות משרד הביטחון. זאת לאור העובדה שהוא מכיר את המערכת המשפטית הצבאית על כל רבדיה ולכן הוא יודע כיצד להתנהל מולה. במקרים רבים עורך דין זה שירת בפרקליטות הצבאית ולכן הכרת המערכת מסייעת לו לקדם תהליכים.

מערכת המשפט הצבאית היא בעלת חוקים שהם מחמירים הרבה יותר ממערכת המשפט האזרחית ולכן כל החלטה שיפוטית של בית הדין הצבאי היא בעלת משקל משמעותי.

הכרת המקרה באופן מעמיק

כדי להגיש תביעות משרד הביטחון, על עורך דין משרד הביטחון להכיר את המקרה באופן רוחבי, זה כולל את השתלשלות המקרה לפרטי פרטים כולל נושאים שנראים ללקוח כשוליים, אילו טיפולים קיבל הלקוח בעבר ואילו טיפולים נוספים יהיה עליו לבצע. הקביעה של הרופא לגבי המחלה שלו ועוד. רק לאחר קבלת מלוא הנתונים, עורך דין מומחה בנושא תביעות משרד הביטחון יוכל לעדכן את הלקוח אם קיימת עילה משפטית ואם אכן מגיע לו לקבל ממשרד הביטחון את מלוא הזכויות והכספים בהתאם למצבו.

נזקי גוף בתאונות דרכים

גם במקרים של תאונות דרכים הגורם המטפל הינו משרד הביטחון. כאשר נמצאים במסגרת הצבאית ובשירות משרד הביטחון תאונות דרכים נחשבות באחריות המשרד הביטחון גם כאשר הן מתחרשות בחיים האזרחיים. וכך למשל אם נעשית תאונה ברכב ונגרם נזק גופני יש להגיש את תביעת נזקי הגוף למשרד הביטחון. כמובן גם במהלך הפגיעה נגרמת נכות או אובדן כושר עבודה יש לפנות לעו"ד אשר מגיש את התביעה לגורמים האחראים במשרד הביטחון וכל החלטה על נכות וגובה פיצויים היא על ידי משרד הביטחון.

הגשת תביעה נגד משרד הביטחון

אחת הבעיות המהותיות בעת הגשת תביעות משרד הביטחון היא שבמקרים רבים משרד זה עושה כל שניתן כדי להתנער מהאחריות ולכן בוחר לא לשלם לתובע כספים המגיעים לו וזאת עקב סיבות שונות. כאן נכנס לתמונה עורך הדין המיומן שלא מוותר על אף סעיף. הוא עושה כל שניתן כדי שמשרד הביטחון ייקח אחריות על מקרים שונים אשר קרו בעת השירות הצבאי או האזרחי בשירות הצבאי וכך הלקוח יקבל את כל מה שמגיע לו.

שיעור הנכות שקובעת הוועדה של משרד הביטחון הוא נושא אקוטי כיוון שבהתאם לכך תיקבע הקצבה הכספית החודשית של המטופל. ככל ששיעור הנכות הוא גבוה יותר, זכאי המטופל לטיפולים רפואיים שונים שיסייעו לו מאד בחיי היום. בהתאם לכך ייקבע גם גובהה של הקצבה החודשית שהוא יקבל ואשר תסייע לו בהתנהלות הכלכלית, במיוחד אם הוא לא מסוגל לעבוד ולפרנס את משפחתו.

תביעות משרד הביטחון הן נושא סבוך ומורכב וכל תיק אורך חודשים ואף שנים ולכן יש לבצע הליך זה רק באמצעות עו"ד שמתמקצע בכך.

לקבלת פגישת יעוץ חייג או שלח פרטים:

Comments

comments