כיצד מתמודדים עם דחיית תביעה מטעם ביטוח לאומי?

זה יכול לקרות לכל אדם ובכל רגע נתון, כשמציאות המרה טופחת על הפנים אנשים מאבדים באופן פתאומי את היכולת לקיים את עצמם, את בני ביתם ונותרים חסרי כול נוכח אובדן כושר עבודה שמגיח משום מקום. מזדהים עם זה? האם גם אתם ובני משפחתכם באמצע חייכם נקלעתם למצב הכי פחות צפוי קרי אובדן היכולת לפרנס ולהתפרנס? במאמר הבא נעסוק בתביעות מול גופים גדולים וכיצד להתמודד בין היתר מול "דלתות נטרקות" של המוסד הגדול ביותר במדינה – ביטוח לאומי.

למה ביטוח לאומי דוחה תביעות אובדן כושר עבודה?

זה לא חייב להיות משהו מורכב יתר על המידה, מספיק שתגישו תביעה בכוחות עצמכם ותפסחו על מסמכים רלוונטיים, תחסירו פרטים בשאלון רפואי והנה, התביעה שלכם נדחתה על הסף. רוצים שזה לא יקרה לכם? באמצעות עורך דין עם הסמכה והבנה בתביעות כנגד ביטוח הלאומי תוכלו לפתור את הבעיה ולהשיג את המקסימום במינימום זמן ובהסתמך על מה שמגיע לכם על פי חוק! 

כיצד מתמודדים עם דחיית תביעה מטעם ביטוח לאומי?

הסיבות לדחיית תביעה יכולות להיות שונות ומגוונות לרבות הפסקת תשלום הפרמיות בזמן אמת כאמור אובדן כושר עבודה. כמו חברות הביטוח כך גם ביטוח לאומי והרופאים התעסוקתיים מטעמו ישללו את האפשרות לתבוע את המגיע ובדיוק כאן עולה השאלה "מה עושים במצב הזה"? פנייה אל עורך דין מוסמך בדבר יפנה אתכם לגורמים המתאימים מהם תשיגו חוות דעת נוספת ומדויקת מקודמתה, בין היתר הסתייעות בעורך דין תהווה לכם לא מעט יתרונות וביניהם אף יותר מחוות דעת אחת – כמה שיותר יותר טוב? מסתבר שעם מכלול חוות הדעת שתאספו תגדילו את סיכוייכם ואיתן תוכלו לפנות לבית המשפט ולהציג את הדברים לגמרי אחרת מכפי שהוצגו בתחילת דבר.  

הקשר בין ייצוג עורך דין ענייני ביטוח לאומי לבין הצלחת התיק

כפי שהבנתם יש לא מעט מקרי דחייה המצריכים פנייה אל עורך דין המתאים לכך. כמו חברות הביטוח כך גם ביטוח לאומי עלול לשלול את זכאותכם לקבלת הקצבה המגיעה וזאת היות ואתם לכאורה " כשירים לעבוד במצב החדש". האמנם? האם המחלה שאתם סובלים ממנה לא מספיק חמורה ואינה עונה על הגדרת אובדן כושר עבודה? בדיוק כאן עורך דין בתחומי ביטוח לאומי ילחם את המלחמה שלכם ויבהיר בצורה הברורה את הקשר בין הבעיה שלכם לבין הגדרת אובדן כושר עבודה על פי החוק. 

בסיכום דבר, פניות או תביעות אל ביטוח לאומי נדחות כמדי יום וכאן עורך דין בענייני ביטוח לאומי יכול להגדיל את סיכוייכם לזכות וכמו במקרי עבר אף להרתיע את חברות הביטוח מלהגיש את התביעה ולנסות להגיע לפשרה בדרכי שלום.

איבדתם את כושר העבודה שלכם? המנעו מטעויות ופנו עוד היום אל עורך דין אובדן כושר עבודה שיבהיר את הדברים וישיג את המגיע על פי חוק.

לקבלת פגישת יעוץ חייג או שלח פרטים:

Comments

comments