'יצחק' 08.07.20 ביטוח

הפעלת הביטוח לאחר תאונה – החוקר הפרטי מחכה לכם

נפגעתם בתאונת דרכים והחלטתם להפעיל את תגמולי הביטוח לאור נזק פיזי שנגרם לכם? מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים באופן מידי, ולא רק כדי למצות את הדין ולמצות את זכויותיכם.

חברות הביטוח גוררות רגליים

למרבה הצער, רבים מלקוחותינו הופתעו לגלות שעל אף התשלומים העקביים עבור חברות הביטוח ובחירת המסלול הנכון ביותר עבורם, הרי שחברות הביטוח עצמן גררו רגליים וסירבו לשלם את הפיצויים הנדרשים על-פי חוק.

אין מדובר רק בתאונות דרכים, ולא אחת אף פגשנו בלקוחות שהציגו לחברות הביטוח תצלומי אבטחה שעל-פיהם פורץ גנב את הרכב ונסע עמו, ועודנו הכסף בושש מלהגיע.

ומדוע הן עושות זאת? 

ישנן כמה סיבות שבגינן חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם את הכספים. 

האחת היא פשוט אסטרטגיה פשוטה שעל-פיה ככל שהזמן יחלוף כך הלקוח יחליט לוותר על התהליך או יסכים למתן פיצויים קטנים מאלו שנקובים על פי ההסכם.

השנייה היא כיוון שמרגע בקשת מימוש התביעה, חלק מן החברות נוקטות בצעד נפוץ ובו הן שוכרות חוקר פרטי שיבצע חקירה פרטנית אודות מגיש התביעה, וזאת כדי להוכיח אם אכן נגרם הנזק אליו הוא טוען במסגרת מימוש הכספים.

אחד מן המקרים הנפוצים שבהם, הוא כאשר מגיש התביעה טוען לפציעה פיזית, נכות זמנית או קבועה. בתרחישים שכאלו, מוטב יהיה לצפות לכך שחוקר פרטי מטעם חברת הביטוח יבצע מעקבים אחריכם, ויבקש לתעד מקרים בהם אינכם פועלים כשורה. מיותר יהיה לציין שאם הגשתם תביעה באמת ובתמים לאור נכות, אז הרי שיש לצפות למעט חוסר נעימות מעצם הידיעה שעוקבים אחרים, ותו לא.

כיצד עורך דין תאונות יכול לסייע?

ראשית, הגשת התביעה באופן מסודר היא קריטית, וזאת כדי שחברת הביטוח לא תהדוף את התביעה ותבקש לקבל פרטים נוספים. כבר ברגע הזה, צלחנו את המכשול הראשון שבמסגרתו מנסות החברות השונות להרוויח זמן על חשבונכם.

שנית, באמצעות עורך דין המתמחה בתאונות וכל שכן תאונות דרכים, תוכלו להדוף את הדו"ח שיוגש על-ידי החוקר הפרטי ולהציג דחייה מסודרת המגוללת את כל פרטי הפרשה, מצבכם הבריאותי הנוכחי וכן דו"ח משמאי שיציג את הנזק שנגרם לרכוש.

תהליכים אלו יכולים לגרור ביורוקרטיה ארוכה ומתישה, ולא מן הנמנע שרבים חוששים מן המהלך, ורואים בו כמלחמת התשה בלתי נגמרת.

אודות משרדנו

מחפשים עורך דין תאונות שיילחם עבורכם? משנת 1996, משרדנו מלווה בהצלחה תיקים בתביעות ביטוח בגין נזקי גוף, תביעות אל מול ביטוח לאומי, תביעות תאונות דרכים ונזיקין.

לאור שורת ההצלחות בתחומנו, אנו שמחים להציע את שירותינו בשלושה סניפים הפרוסים ברחבי הארץ לרשותכם צוות מקצועי ללא רבב, וותק עשיר, שורת הצלחות וכן יחס אישי שיאפשר לכם להרים את הראש גם בתקופות קשות ומאתגרות.

לקבלת פגישת יעוץ חייג או שלח פרטים:

Comments

comments