'יצחק' 23.12.21 כללי

איך לבחור עורך דין תאונות דרכים

אחת התופעות הקשות שאנחנו נתקלים בהם מידי יום אלו הם תאונות הדרכים. לצערנו מדובר בתופעה כלל עולמית שלא פוסחת כמעט על אף מדינה והתאונות גובות בכל יום חיי אדם, מעבר לנפגעים בגוף או בנפש וכמובן גם ברכוש.

מסיבה זו חשוב שכל נהג וגם כל הולך רגל יהיו מודעים לתפקידו של עו"ד תאונות דרכים במקרים מעין אלו על מנת שידעו כולם מה מוטל עליהם לעשות ואיך הם אמורים לנהוג בכל מקרה בו הם נקלעים לתאונה. לא משנה אם זה כהולכי רגל או כנהגים, כפוגעים או כנפגעים.

נקלעתם לזירה של תאונה, מה תעשו?

ברור כי הרגע הראשון של התאונה הוא רגע מלחיץ, מבהיל ומחריד מעין כמוהו.

ההלם הראשוני עשוי להיות מקפיא. אך חשוב להתעשת ולעשות מה שבאמת צריך על מנת שההפסדים או הנזקים לא יהיו יותר ממה שהם.

אך אין ספק כי הדבר הראשון הוא טיפול בנפגעים אם ישנם בזירה. כי חיי אדם חשובים יותר מכל פיצוי או תגמול שעשוי להתקבל בהמשך. רק לאחר שאתם בטוחים כי אין כל חשש רפואי לאף אחד במקום, תוכלו להתקדם הלאה בבדיקת השטח ואיסוף הנתונים. במידה ויש חשד בזירה, לכך שהאירוע הינו פלילי, מומלץ לפנות לייעוץ של עורך דין פלילי שי רודה, על מנת שיתן לכם מענה ראשוני ויבטיח את ביטחונכם. 

אוספים נתונים

יש הרבה אנשים שבזמנים כאלה הם לא פועלים. המוח שלהם נעצר והם לא עושים דבר. אז נכון שאם הם זקוקים לטיפול רפואי, ברור כי זה לפני הכול כפי שכבר ציינו, במיוחד אם מדובר בהצלת חיים. אך אם מדובר בפגיעה שהיא לא מסוכנת. חשוב לאסוף מידע וללקט נתונים עד כמה שהדבר אפשרי כאשר זה יוכל לסייע בהמשך בעת הגשת בקשות לקבלת פיצויים.

כך יחסכו אחר כך ימים של עבודה באיסוף נתונים לצורך התמודדות מול הצד השני ועורכי הדין המסייעים לו.

מה אתם צריכים לאסוף ולרשום?

כאשר תיגשו אחר התאונה אל עורך הדין לצורך בקשת פיצויים יהיה עליכם להציג כמה שיותר מידע על מנת שהתמונה המושלמת תהיה ברורה. זה כולל רישום פרטים של כל האנשים שהיו במקום על מנת שאפשר יהיה לגבות מהם עדויות בעת הצורך. מעבר לכך יש לרשום את הפרטים של חברות הביטוח של הנהגים ושל כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה. חשוב גם לשמור מסמכים רפואיים שיתקבלו מגורמי הרפואה שיעבדו בזירה כמו גם את המסמכים שיתקבלו אחר כך כאשר הנפגע ייגש אל קופת החולים או לחדר מיון.

עם מירב החומר תוכלו לגשת אל עורך הדין ולקבל את מלוא הפיצויים.

לקבלת פגישת יעוץ חייג או שלח פרטים:

Comments

comments